19 juli, 2008

Veckan som har varit!!



Ursäkta om jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag men det har helt enkelt inte hunnits med.

Veckan som har varit.
Måndag:
Ledig slö slapp och likgiltig. Samt katt och husvakt!

Tisdag:
Jobbade fram till klockan 13.30 sedan bar det av till den kungliga huvudstaden Stockholm på en kortsemester, för att titta på Iron Maiden på onsdagskvällen.
Jag , Oscar, Stefan och Bagge for upp till stockholm för att se "Järnjungfrun".
Micke stod för husrum och personlig guidning i Sthlm. Tisdagskvällen spenderades med att äta Asiatiskt och sedan till att ta ett par kalla på några av stadens alla härliga pubar.

Onsdag:
Dagen börjar med en tennismatch mellan "Vadstenalaget" bestående av Stefan och Bagge V.S "Stockholmslaget" bestående av Micke och Jocke, innan denna dabring så stod det 2-0 i matcher till Vadstena laget efter denna drabbning blev det 3-0. Efter Matchen så blev det lunch bestående av en stor stark kall öl och Piccata Milanese. Mums.
Sedan Blev det förfest i Rålandshovsparken innan Maidens konsert.

Konserten då jo om du har läst kvällstidningarnas reccensioner så stämmer dem jag ger ett betyg på 4,5 av 5. Kan knappt vänta till 26/7 då Maiden gästar Göteborg och Ullevi. Fan va gött det skall bli kan knappt bärga mig. Efter konserten så bar det av till Hatty B James och tog ett par ytterligare bärs!

Torsdag: Väckarklockan ringer 10.02 in i duschen packa sina saker för att bege sig till Centralstationen för att hoppa på ett tåg ner till östergötland för jag var ju tvungen att jobba på torsdagen. SUCK!!!!! Fy fy fy vad jobbigt det kändes men men det var bara att bita i det sura äpplet.
Började jobbet ca: 14.30.

Fredag: Jobb hela dagen från 12 slaget och fram till 23 tiden sedan bar det av hemåt för att mata katten som jag e katt vakt åt.

Idag Lördag:
Börjar jobba om någon timma eller två. Jag hoppas verkloigen att dagen flyter på och att man kan stänga tidigt för att gå till källaren vid 24 tiden och ta sig ett par kalla och goda Guinness!

Skriver mer snart igen
Hej och hopp!

Inga kommentarer: