03 juli, 2008

Holy Shit!

KOm precis hem från jobbet, phu vilken dag!
Det började med att min kära Restaurang chef ringde mig i morse och frågade om jag kunde ta ett lunch pass nere på Restaurang Munkklostret, snäll som man är så ställer jag upp. Jag kom där ifrån 14.10. Gick raka vägen hem och bytte arbetskläder för eftermiddagen och kvällens pass nere på Slottsvillan.
Väl där så inser jag att det kommer bli mycket väldigt mycket folk ikväll!
Jag roddar baren och buffén och inser att detta ser ganska hyggligt ut men jag rodda mer men inser att klockan bara rusar iväg och hinner inte. Hellst skulle jag vilja ha ställt upp mer kaffekoppar och bestick men den tiden fanns inte klocka är nu ungefär 16.53 jag öppnar upp restaurangen.

Vad händer? Jo det fullkommligt väller in gäster och jag ringer ner till hotellet och ber om förstärkning och förstärkning kom inom kort PHU!!

Tja jag skall väl inte babbla mer men jag kan sammanställa kvällen som ett fullkomligt kaos det bara kryllade av hungriga människor! Bra mycket bra!

Så om du som läser detta och besökte Restaurang slotttsvillan så vill jag bara säga tack för ikväll och hoppas du/ni hade en underbar kväll hoss oss!

Tjipp och hej!

Inga kommentarer: