19 februari, 2008

Ursäkta

Ursäkta att jag inte har bloggat på länge men det har inte varit något attt blogga om så därför har jag inte skrivit något!

Så nu kommer en liten rapport.
Gårdagen spenderades på jobbet med en kurs i HACCP hmmm skit tråkigt, men alla som jobbar irestaurangbranchen måste känna till alla regler inom milöjö och hälsa. Efter det så delad jag upp lite dricks från fakturor, efter det drog jag, kocken och Tommy iväg till Holliday och Bowlade, efter ett antal öl och groggar blev det utgång till Country Club som hade rock kväll wooho ja jäklar vilket drag och vilka brudar sen då. Blev uppraggad av en brud från Lund på dansgolvet vi röjde tills stället stängde och sedan så........ :-)

Söndagen var en slappar dag med wallander på tv

Lördagen var lugn på jobbet så det vara bara kocken som jobbade han tog även hand om serveringen i matsalen, inte illa av en kock. Så då åkte jag in till byn och bowlade käkade en macka på subway.
Ja det var ju tre dagar i korthet det!

Ikväll blir det till att äta Broken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om min kock oxå kan sköta både kök & matsal en lördagkväll så en annan kan va ledig..
Näe just det det kan han ju inte för han har ju brutit fingret..
MOHAHAHAHA

Heaven and hell sa...

Ha ha ha, du får väl tvinga i honom smärtstillande då :-)