16 september, 2009

Den här dagen började ju mindre bra......

För när jag skulle lämna min lägenhet för att äta lunch så slängde jag igen dörren av ren gammal vana, samtidigt som dörren snabbt gick igen så kom jag på det. FAN!!!! skrek jag.
För jag kom på att jag hade glömmt mina nycklar inne i min lägenhet.
Istället för att lösa situatioinen så gick jag och åt lunch. Isterband med stuvad potatis blev det! MUMS!

Efter lunchen kom jag på att jag hade ett fönster öppet på övervåningen, så jag gick hem tog fram en stege och ålade mig in i min lägenhet.
Samtidigt gick det en gammal dam med rullator på gatan under mig och sa.
"Hallå där vad tror du att du håller på med?"

Jag gick snabbt ner och ut, och förklarade för den bekymmrade damen att jag bor här och hade låst in mina nycklar så detta var för mig det enda sättet att komma in i min lägenhet utan att trassla med att få hit en lås smed!

Så nu är det dags för en fika på stan ha de gött alla!

2 kommentarer:

Unknown sa...

haaaaaaahahahahahahahaaaaha
jävla klantarsel!

Tompa sa...

Bra att det löste sig till slut :)