01 oktober, 2008

Onsdag

Började med en lunch på Skutan som serverade beuff burignon, som var medelmåttig men dock inte bra!
Sedan ett kort möte på Vadstena sparbank för att kolla över min ekonomi och pensionsparande.
Sedan hem för att idka lathet ett tag.
För att senare gå till GK för onsdagsfika, som jag tyvärr inte har kunnat varit med på på länge!

Efter fikat strosade jag iväg till Konsum och köppte en portion sushi och hyrde Scorpion King II som jag alldeles snart skall se på.
Strosade därefter hem till mor och styfar för att hälsa på dem ett tag och betala hyrbilen i Italien, det blev en liten Fiat Punto eller något liknande i den klassen.

Ne nu har jag nog inget mer att rapportera för denna dag mer än att jag kan säga att om 17 dagar så är jag i Italen i en vecka fy f-n vá gött dé ská BLI!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: