11 augusti, 2008

Länge sedan!!

Japp det var länge sedan jag bloggade sisst men men så är det, mycke jobb, kattvakt osv .

Igår söndag så blev jag hela 29 år grattis till mig själv:-)

Födelsedagen firades med en underbar 8 rättersmiddag på Munken.
MUMS är ordet. Tillsammans med farsan, mormor och morfar.
Morsan och Johan missade det hela pga att de satt i en bil på väg hem från Italien.

Middagen skulle ha avslutats med en fin fin ciggarr från Cuba och en cognac men ciggaren får vänta pga att det regnade och var otroligt kallt ute.
Så garren får jag väl passa på att ta vid ett annat tillfälle.

Senare på kvällen bar det av till hörnet med "Elvis" Pete, Pete "Jr" med flickvän, Johan och Bylla där det intogs ett par finfina Guinness.
Elvis Pete tjatade på mig och tyckte att jag skulle hänga med till måndagsklubben idag men njae jag vet inte det känns som det kvittar men den som lever får se.

Inga kommentarer: