16 juni, 2008

The dust is erased!

Japp då var det dags att utrota de tama dammråttorna "Blixten" och "Lurvis" den stora skräckinjagande dammsugaren åkte idag fram i min lägenhet, och vips så var "Blixten" och "Lurvis" utplånade. Samtidigt som jag städade så spelades det "Dream Theatre" på stereon så FÖRLÅT mitt kära grann par att musiknivån har varit hög ikväll på fyllagatan!
Så nu sitter jag här nöjd i min lägenhet och njuter av den rena fräscha doften av nystädat och Ajax samt sippandes på en fin fin Cuba Libre som jag själv belönade mig med efter städningen!
Kanske det till och med blir en tur till SJömagasinet och måndagsklubben eftersom jag är ledig imorgon! Tja den som lever får se!
Hej svejs!!!!

1 kommentar:

Lilla loppans blog sa...

Fy tusan vad det vibrerade i väggarna igår av basen!!!
Nävars, det är lugnt käre granne....jag/vi hörde stördes inte av det!! Så städa på du...;o)