11 mars, 2008

Ont i Foten!

Snö är fint men när det är töväder ute så börjar den smälta och sedan när kvällen kommer så blir det minusgrader, och vad händer då?
Jo det skall jag tala om för dig kära läsare att den smälta snön fryser och det blir glashalt ute!
I söndags kväll när jag kom hem från krogen med en nyköpt fin och god kebab i handen som jag skulle gå hem och njuta av så halkade jag på den frysta snön som hade blivit till is. Jag gjorde en kvardruppel satomantal med mollbergare i pik i luften och landade sten hårt i marken med en otroligt stukad fot på köpet. Jag lovar att jag trodde jag hade brutit något.'
Ja ja jag vet att vissa utav er som läser dett tänker jusst nu typiskt Erka.
Kan bara hålla med!

Japp så nu har Tälstens krogen Karolinen en haltande hovmästare! Kul Kul
Men som tur är så är inget brutet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ... typiskt är väl knappast rätt ord ... förväntat passar nog bättre!

Anonym sa...

HAHAHAHA ERIK gotta love you! det är ju himla typiskt dig, klantarsel. hoppas den otroligt stukade foten mår bättre nu!

Heaven and hell sa...

Nej det gör den inte, jag haltar fortfarande AJ!

Anonym sa...

Misstänker att hela Åre skakade och att intstumenten med sk Richterscala fick fnatt...